Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-tickets te wijzigen.
Wil je de bestelling van een product toch annuleren na bestelling of heb je een verkeerd product besteld?
Heb je een pakbon ontvangen per e-mail? Neem contact op met het e-mailadres op de pakbon.
Als je geen pakbon zou ontvangen hebben, stuur dan een e-mail binnen de 14 dagen naar luminusextras@faxions.be. Wij zullen je daarna per e-mail voorzien van de juiste instructies. Uiteraard ongebruikt en in de originele verpakking. Zodra het artikel retour is gekomen, zullen wij het bedrag crediteren. Kosten die gemaakt zijn voor het terugsturen worden niet vergoed.
Heb je een pakbon ontvangen per e-mail? Neem contact op met het e-mailadres op de pakbon.
Als je geen pakbon zou ontvangen hebben, stuur dan een e-mail naar luminusextras@faxions.be. Voeg ook het betaalbewijs en foto’s van het beschadigde product toe aan de e-mail. Wij zullen je daarna per e-mail voorzien van de juiste instructies.
Indien een voorstelling waarvoor je e-tickets hebt aangeschaft, wordt geannuleerd, zullen wij per e-mail of telefonisch contact met je opnemen om te zoeken naar een alternatief. Indien er geen alternatief voorhanden is wordt het aankoopbedrag van deze e-tickets je teruggestort.